De interim-managers van Educaris zijn door de wolgeverfde professionals en hebben een bewezen track record in het onderwijs.
Door onze gerichte kennis en ervaring snappen we snel de context van opdrachten en voegen we direct meerwaarde toe. In deze voorbeelden vertellen we hoe we dat doen. Ook uw vraag kunnen we succesvol invullen.
Een academie van een hogeschool met ca. 3000 studenten kent verschillende opleidingen op HBO bachelor- en masterniveau. Daarnaast kent de academie een associate degree (Ad) opleiding. Voor deze academie was de hogeschool op zoek naar een academiedirecteur. Gedurende een jaar heeft een interim-manager hier invulling aan gegeven, waarbij de focus van de opdracht lag op inrichting, samenwerking en vernieuwing.
De academiedirecteur a.i. was eindverantwoordelijk voor een viertal opleidingen op associate degree (Ad), bachelor- en masterniveau, in voltijd en deeltijdvarianten. Hiertoe behoorde ook de accreditatie van de nieuwe Ad opleiding, het versterken van het flexibel deeltijdonderwijs binnen de academie en een gedeelde verantwoordelijkheid voor de onderzoeksgroep en het contractonderwijs.
Een uitdaging binnen deze opdracht was het samenvoegen van de academie met een andere academie binnen de hogeschool. Hiervoor had de academiedirecteur a.i. speciale aandacht voor het inrichtingsplan, het strategisch personeelsplan, de begroting en de versterking van samenwerking binnen het MT. Na een intensief voorbereidend jaar heeft de academiedirecteur a.i. samen met de collega directeur de academies goed voorbereid om, na de finale besluitvorming door het CvB, als één academie verder te werken aan praktijkgericht onderwijs en onderzoek met maatschappelijke impact in het domein.
Een academie van een hogeschool met ca. 3000 studenten kent verschillende opleidingen op HBO bachelor- en masterniveau. Daarnaast kent de academie een associate degree (Ad) opleiding. Voor deze academie was de hogeschool op zoek naar een academiedirecteur. Gedurende een jaar heeft een interim-manager hier invulling aan gegeven, waarbij de focus van de opdracht lag op inrichting, samenwerking en vernieuwing.
De academiedirecteur a.i. was eindverantwoordelijk voor een viertal opleidingen op associate degree (Ad), bachelor- en masterniveau, in voltijd en deeltijdvarianten. Hiertoe behoorde ook de accreditatie van de nieuwe Ad opleiding, het versterken van het flexibel deeltijdonderwijs binnen de academie en een gedeelde verantwoordelijkheid voor de onderzoeksgroep en het contractonderwijs.
Een uitdaging binnen deze opdracht was het samenvoegen van de academie met een andere academie binnen de hogeschool. Hiervoor had de academiedirecteur a.i. speciale aandacht voor het inrichtingsplan, het strategisch personeelsplan, de begroting en de versterking van samenwerking binnen het MT. Na een intensief voorbereidend jaar heeft de academiedirecteur a.i. samen met de collega directeur de academies goed voorbereid om, na de finale besluitvorming door het CvB, als één academie verder te werken aan praktijkgericht onderwijs en onderzoek met maatschappelijke impact in het domein.
Een academie van een hogeschool met ca. 3000 studenten kent verschillende opleidingen op HBO bachelor- en masterniveau. Daarnaast kent de academie een associate degree (Ad) opleiding. Voor deze academie was de hogeschool op zoek naar een academiedirecteur. Gedurende een jaar heeft een interim-manager hier invulling aan gegeven, waarbij de focus van de opdracht lag op inrichting, samenwerking en vernieuwing.
De academiedirecteur a.i. was eindverantwoordelijk voor een viertal opleidingen op associate degree (Ad), bachelor- en masterniveau, in voltijd en deeltijdvarianten. Hiertoe behoorde ook de accreditatie van de nieuwe Ad opleiding, het versterken van het flexibel deeltijdonderwijs binnen de academie en een gedeelde verantwoordelijkheid voor de onderzoeksgroep en het contractonderwijs.
Een uitdaging binnen deze opdracht was het samenvoegen van de academie met een andere academie binnen de hogeschool. Hiervoor had de academiedirecteur a.i. speciale aandacht voor het inrichtingsplan, het strategisch personeelsplan, de begroting en de versterking van samenwerking binnen het MT. Na een intensief voorbereidend jaar heeft de academiedirecteur a.i. samen met de collega directeur de academies goed voorbereid om, na de finale besluitvorming door het CvB, als één academie verder te werken aan praktijkgericht onderwijs en onderzoek met maatschappelijke impact in het domein.
Wij zijn gespecialiseerd in het werven en selecteren van kandidaten voor tijdelijke functies binnen het hoger onderwijs.
Wij worden uitgedaagd door het duurzaam verder helpen van mensen en organisaties bij hun échte vraag. Daar vinden we met plezier antwoorden voor.